wróć

Zmiany funkcjonowania teatru

Szanowni Państwo,

w związku z decyzją rządu o czasowym zamknięciu instytucji kultury oraz zaleceniami dotyczącymi form pracy, z przykrością musimy poinformować, iż wszystkie nasze spektakle oraz inne wydarzenia zostają wstrzymane do odwołania.

W trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu następujących zasad funkcjonowania naszego teatru.

Sekretariat oraz portiernia będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-13:00. Prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem pod numerem tel. 695-959-030 lub mailowy sekretariathorzycy@teatr.torun.pl. Portiernia: nr tel. 56 622-50-21.

Biuro Obsługi Widzów będzie udzielać informacji w godz. 9:00-13:00 pod numerem tel. 603-105-017 oraz mailowo: bow@teatr.torun.pl

Zamknięta zostanie również kasa teatru.

Bilety zakupione osobiście będzie można zwrócić po wznowieniu pracy Kasy i Biura Obsługi Widzów, gdy zostanie odwołane zagrożenie epidemiologiczne.

Zwroty środków za bilety zakupione online tj. za pośrednictwem internetowego Serwisu Bilety24, nastąpią automatycznie. Zwroty zostaną wykonane tą samą drogą, którą została dokonana płatność, zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym, BLIKiem jak i kartą, z zastrzeżeniem terminu zgodnie ze wskazaniem operatora kart płatniczych, do 31 dni.

Liczymy na Państwa zrozumienie i przepraszamy za te niedogodności.