Sławomir Narloch

Kaszub, Kociewiak i Borowiak w jednym ciele.

Absolwent Wydziału Reżyserii Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.

Jeden z założycieli i dyrektor niezależnego Teatru Pijana Sypialnia, który działa w Warszawie od 2012 roku. Pomysłodawca cyklu „Teatr na leżakach”, który w całym kraju przyciągnął tysiące fanów widowisk teatralnych pod gołym niebem. Na deskach teatrów instytucjonalnych debiutował w Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi spektaklem “Listy na (nie)wyczerpanym papierze” na podstawie korespondencji i twórczości Agnieszki Osieckiej i Jeremiego Przybory. W ramach Sceny Młodych jego przedstawienie “Kamień”, które powstało na podstawie książki Bronki Nowickiej, było prezentowane na Scenie Studio Teatru Narodowego w Warszawie.

W 2023 roku, również w Teatrze Narodowym, reżyserował widowisko muzyczne Alicji Kraina Czarów. W tym samym roku inscenizował również “Calineczkę” w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, “Wesele” Stanisława Wyspiańskiego w Teatrze Stefana Jaracza w Olsztynie oraz “Korepetycje z miłości”. Flavii Coste w Teatrze Powszechnym w Łodzi. Jego spektakl “Oratorium o mleku”, który powstał na zaproszenie Festiwalu Nowe Epifanie otrzymał Nagrodę Stowarzyszenia Autorów ZAIKSU na Festiwalu Forum Młodej Reżyserii w Krakowie. Ponowna współpraca z Festiwalem Nowe Epifanie zaowocowała spektaklem “Boża Krówka” granym na Scenie Przodownik Teatru Dramatycznego w Warszawie. Reżyser, autor scenariuszy i wielu tekstów piosenek do spektakli muzycznych Teatru Pijana Sypialnia.

zdjęcie: Marta Ankiersztejn

Newsletter

Tylko ciekawe wiadomości

Zapisz się na nasz newsletter. Wysyłamy wiadomości z nowym repertuarem i nowościami w ofercie teatru, a także atrakcyjnymi zniżkami.