BIURO OBSŁUGI WIDZÓW czynne:

od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-16:00
w soboty w godzinach: 10:00-14:00.

Alina Bratkowska tel. 56 622 55 97
Joanna Cybulska tel. 56 654 90 74
Agnieszka Warczachowska – kierownik BOW tel.: 56 622 55 66

e-mail: bow@teatr.torun.pl


KASA TEATRU czynna:
od wtorku do soboty w godzinach: 10:00-14:00 i 15:00-19:00
w niedziele w godzinach: 15:00-19:00
tel. 56 622 30 70
Zarezerwowane bilety na spektakle prosimy odbierać najpóźniej 20 minut przed rozpoczęciem przedstawienia. W przypadku rezygnacji z rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny z BOW lub KASĄ BILETOWĄ.

Uczniom, studentom, emerytom i rencistom oraz osobom posiadającym kartę Absolwenta UMK przysługują BILETY ULGOWE.

HONORUJEMY KARTĘ DUŻEJ RODZINY z 40% zniżką od ceny biletu normalnego.

Zorganizowanej grupie uczniów (powyżej 10 osób) przysługują BILETY SZKOLNE. Formularz zamówień grupowych znajduje się poniżej.

pdf Formularz zamówienia biletów grupowych.pdf

dd Formularz zamówienia biletów grupowych.doc


ZAPROSZENIE DO TEATRU – ORYGINALNYM PREZENTEM NA KAŻDA OKAZJĘ!
Zapraszamy Państwa do zakupu zaproszenia w formie vouchera na dowolne przedstawienia repertuarowe Teatru im. Wilama Horzycy. 
Szczegółowych informacji udziela Biuro Obsługi Widzów.


FORMY PŁATNOŚCI:
– gotówka
– przelew
– karta płatnicza
– BLIK
– on-line

Bilety na spektakle można zakupić osobiście oraz przez Internet lub zarezerwować telefonicznie. Brak biletów w sprzedaży internetowej nie jest równoznaczny z brakiem biletów na dany spektakl. 


ZWROTY BILETÓW zakupionych w Biurze Obsługi Widzów oraz kasie teatru:

– grupowe (10 i więcej) – na dwa dni robocze przed przedstawieniem
– indywidualne – najpóźniej do godziny 14.00 w dniu przedstawienia

Zwrot gotówki w przypadku rezygnacji z biletu następuje wyłącznie na podstawie dowodu zakupu (paragonu).

Zwrot za bilety zakupione przez internet dokonywany jest jedynie w przypadku odwołania wydarzenia lub zmiany repertuaru przez Teatr. W takim przypadku zwrot nastąpi przelewem na rachunek, z którego dokonana była zapłata, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych licząc od terminu niezrealizowanego wydarzenia.


PROSIMY o wyłączenie przed spektaklem telefonów komórkowych i innych urządzeń mogących zakłócić przebieg przedstawienia, prosimy również o niefotografowanie, niefilmowanie i nienagrywanie spektakli.

Informujemy, że realizowanie materiałów foto, audio i wideo podczas spektaklu jest zabronione, łamie prawa autorskie teatru, a czyn ten może mieć poważne konsekwencje prawne.


Uprzejmie informujemy, że ze względu na warunki techniczne Sceny na Zapleczu OSOBY SPÓŹNIONE NIE BĘDĄ WPUSZCZONE NA WIDOWNIĘ. W takiej sytuacji nie zwracamy należności za bilety.


BIURO OBSŁUGI WIDZÓW
– udziela informacji o repertuarze teatru i dysponuje materiałami reklamowymi
– prowadzi sprzedaż biletów indywidualnych i grupowych
– przyjmuje rezerwację biletów i miejsc na widowni
– organizuje przedstawienia zamknięte i imprezy okolicznościowe dla instytucji i szkół
– udziela informacji o możliwości wynajęcia sali teatru
– organizuje przedstawienia w terenie
– udziela informacji o Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym KONTAKT

Newsletter

Tylko ciekawe wiadomości

Zapisz się na nasz newsletter. Wysyłamy wiadomości z nowym repertuarem i nowościami w ofercie teatru, a także atrakcyjnymi zniżkami.